Nyawa

Strategy
Branding
Brand experience
Digital experience
awards
00

Nyawa is ontstaan uit een strategische sessie met de oprichters. We hebben een boeiend merkverhaal gecreëerd dat de basis heeft gelegd voor hun naam, logo, slogan, fotografie en volledig merkpakket.

Services
Brand positioning
Web strategy
Brand Story
Naming
Content Strategy
Brand design
Visual language
Tone of voice
Photography / video
Online brand content
Print
Webdesign (UI & UX)
Websites
E-commerce
Development

Een aantrekkelijk merk verdient een geweldige online ervaring, en die hebben we gerealiseerd.

Bij het creëren van een merkervaring draait alles om het verweven van merkelementen in elk contactpunt, zelfs in de webshop waar conversies belangrijk zijn. Maar bij Nyawa draait het allemaal om emotie, wat resulteert in een dromerige, rustige esthetiek. Dus, hoe zit het met de online collecties van Nyawa? Ze zijn strak, georganiseerd en nauwkeurig gedetailleerd! Bezoekers krijgen een krachtig overzicht van dit stijlvolle merk.

Met augmented reality hebben we de meubels van Nyawa naar de huiskamers van consumenten gebracht.

Vroeger was de eerste kennismaking met een meubelstuk fysiek, maar nu gebeurt dat steeds meer online. Beide benaderingen hebben hun voordelen. Daarom brengen we het beste van twee werelden samen op nyawa.com.
Hoe? Door middel van Augmented Reality. We hebben deze functionaliteit geïntegreerd in onze (online) winkel, waardoor al het meubilair tot leven komt in de woonkamer van de consument: de kleur, de details, het gevoel. En de geur? Nou, we kunnen veel doen, maar niet alles

Praktische, creatieve geesten met een frisse kijk en ideeën. Duidelijk en direct in communicatie. We zijn uiterst tevreden over de website die ze hebben gemaakt.
Bas Kötter
Nyawa
Case Credits
No items found.