Nyawa
Nyawa is ontstaan uit een strategische sessie met de oprichters. We hebben een boeiend merkverhaal gecreëerd dat de basis heeft gelegd voor hun naam, logo, slogan, fotografie en volledig merkpakket.
Een aantrekkelijk merk verdient een geweldige online ervaring, en die hebben we gerealiseerd.
Bij het creëren van een merkervaring draait alles om het verweven van merkelementen in elk contactpunt, zelfs in de webshop waar conversies belangrijk zijn. Maar bij Nyawa draait het allemaal om emotie, wat resulteert in een dromerige, rustige esthetiek. Dus, hoe zit het met de online collecties van Nyawa? Ze zijn strak, georganiseerd en nauwkeurig gedetailleerd! Bezoekers krijgen een krachtig overzicht van dit stijlvolle merk.
Met augmented reality hebben we de meubels van Nyawa naar de huiskamers van consumenten gebracht.
Vroeger was de eerste kennismaking met een meubelstuk fysiek, maar nu gebeurt dat steeds meer online. Beide benaderingen hebben hun voordelen. Daarom brengen we het beste van twee werelden samen op nyawa.com. Hoe? Door middel van Augmented Reality. We hebben deze functionaliteit geïntegreerd in onze (online) winkel, waardoor al het meubilair tot leven komt in de woonkamer van de consument: de kleur, de details, het gevoel. En de geur? Nou, we kunnen veel doen, maar niet alles