Permavoid

Strategy
Branding
Brand experience
Digital experience
awards
00
No items found.

Een nieuw hoofdstuk voor Permavoid

Services
Web strategy
Content Strategy
Brand design
Visual language
Motion design
Online brand content
Print
Webdesign (UI & UX)
Websites
Webflow

Voor Permavoid hebben we een meeslepende online ervaring gecreëerd die hun merkverhaal tot leven brengt. We hebben hun huidige merkidentiteit met een frisse blik bekeken en waar nodig verfijnd en verbeterd. Het resultaat? Een nieuwe ontwerptaal die geworteld is in hun product, geïnspireerd op hun eigen patronen voor een vertrouwd maar innovatief tintje.

Een transparante reis met Permavoid

Storytelling vormt de kern van dit alles, en dat brengen we direct op de homepage naar voren. Terwijl je scrolt, duik je in hun recyclingproces, want laten we eerlijk zijn, je mag niet missen dat de units van Permavoid gemaakt zijn van gerecyclede materialen. Het draait allemaal om transparantie, en we zorgen ervoor dat dat vanaf de eerste klik voelbaar is.

Permavoid tot leven brengen: impact in de echte wereld in elk detail

Dit is niet alleen een site vol met productspecificaties. Het zit boordevol toepassingen uit de echte wereld, die laten zien hoe de oplossingen van Permavoid een verschil maken. Of je nu nieuw bent in hun aanpak of al fan bent, wij zijn er om je te voorzien van de juiste informatie en concrete voorbeelden, zodat je altijd een stap voor bent.

Door een sterke online aanwezigheid op te bouwen, brengen ze identiteit over en versterken ze. Visuals zorgen voor soepele gebruikerservaringen en boeien het publiek. Essentieel voor digitaal succes.

De samenwerking met UNCOMMON was een verademing voor ons. Ze zijn uniek in hun werk, betrouwbaar en altijd bereid om samen te werken.
Rozanne van Vliet
Tomorrow.
Case Credits
Tomorrow
Marketing & communication
Drop of Lemon
3D Motion & content